MANUEL CAMPO VIDAL DESVETLLARÀ LES CLAUS DEL PERIODISME INSTITUCIONAL

Com comunicar en temps de crisi, quines són les tècniques més eficaces per a una bona relació amb els mitjans, l’ús d’Internet i els nous canals de comunicació, les xarxes socials o els secrets de l’oratòria professional són algunes de les claus que es desvelaran en el curs Empresa i Comunicació: Una Assignatura Pendent, que dirigeix i imparteix el periodista Manuel Campo Vidal.

El periodista, que ja va participar com a professor en l’edició de 2009 dels Cursos d’Estiu, torna a la Universitat d’Alacant dirigint aquesta nova modalitat docent dirigida especialment a professionals: les jornades professionals. Es tracta de cursos intensius de 15 hores que s’imparteixen en dos dies consecutius i tenen un important component pràctic. En aquest cas, es tracta d’exercicis davant de la càmera en un set de televisió. El curs, que s’emmarca en l’oferta de la Universitat d’Estiu Rafael Altamira, està coorganitzat per l’Institut de Comunicació Empresarial i tindrà la participació d’importants acadèmics i professionals de la comunicació institucional. Es desenvoluparà els dies 13 i 14 de juliol al campus de Sant Vicent.

Per a més informació i matrícules es pot consultar en: www.univerano.ua.es, en el telèfon 965 90 98 21, en horari d’oficina, o a la Secretaria de la Universitat d’Estiu Rafael Altamira situades al campus de la UA.