Més de 1500 esportistes participen en la clausura de les lligues internes de la UA

El passat dia 13 de maig va tenir lloc la jornada de clausura de les lligues internes de la UA. Amb aquesta jornada, el Servei d’Esports considera acabada la temporada esportiva en la Universitat d’Alacant. Es calcula que al voltant de mil cinc-cents esportistes van acudir a la zona esportiva a gaudir d’aquesta jornada d’esport.

També en aquesta edició es va dur a terme la VIII Milla Universitària “Domingo Ramón Menargues”, en què van participar al voltant de quatre-cents corredors, entre els quals hi havia xiquets i xiquetes de quatre col·legis de Sant Vicent del Raspeig.

Així mateix van tenir lloc els partits de futbol sala i futbol 7 que van definir els llocs de cap de la classificació d’aquestes categories, la lliga interna d’esgrima i el baptisme de busseig a la piscina coberta de la UA.

El lliurament de trofeus, que va ser amenitzat pels integrants del grup de balls de saló de la Universitat, va ser a càrrec del rector de la Universitat d’Alacant Ignacio Jiménez Raneda, de la vicerectora d’Extensió Universitària, Josefina Bueno Alonso i del director del Servei d’Esports Rafa García Juan.

El rector va felicitar tots els participants i va animar a continuar els pròxims anys "ja que l’esport és un complement bàsic en la formació dels alumnes en la Universitat d’Alacant".