CLAUS DE LA INNOVACIÓ EMPRESARIAL

Segons els experts, l’actual situació de crisi mundial requereix un canvi de mentalitat, un caràcter innovador que aconseguisca noves fórmules de creixement econòmic i social; però, com desenvolupar aquest aspecte innovador? Com aplicar aquestes noves idees en el món empresarial? La Universitat d’Estiu Rafael Altamira proposa solucions a aquestes preguntes a través del curs Innovació i Coneixement: la Persona, l’Empresa Innovadora i la Universitat, orientat a estudiants i professionals de diferents àmbits que vulguen descobrir nous enfocaments per a desenvolupar la seua labor empresarial.

Amb la presència de professionals del programa Innovandis de la Universitat de Deusto, professors de l’IE Business School, el director general de CCC, Juan José Azcárate Morera o Gustavo Marcos Cancelas, gerent d’Uninova, Incubadora d’Empreses Innovadores i de Base Tecnològica de la Universitat de Santiago de Compostel•la, el curs abordarà –en tallers i taules redones– la gestió de la diversitat de col•lectius i empreses orientats a la innovació, o la importància del capital humà en la innovació de les empreses, com també el paper del finançament en aquests projectes.

Es podran sol•licitar quinze beques completes i vint beques parcials amb el patrocini del Parc Científic d’Alacant i de la Càtedra Bancaja de Joves Emprenedors.
Amb la col•laboració de Cursos CCC i la Fundació Quòrum-Parc Científic Empresarial de la Universitat Miguel Hernández, aquest curs es desenvoluparà del 19 al 23 de juliol en el campus de la UA. Matrícula oberta.
Més informació en www.univerano.ua.es o en el telèfon 965 90 98 21.