LA SEU DE LA NUCIA T'ENSENYA A SER UN LIDER COACH

El coaching s’està consolidant com a eina de desenvolupament professional en les empreses del nostre país. El coach és el professional que orienta una persona, o un grup de persones, amb l’objectiu d’aconseguir una meta empresarial. La demanda d’aquest servei ha augmentat considerablement en els últims anys i, per això, la formació en coaching és fonamental per a exercir amb rigor aquesta professió. Treballar com a coach implica una gran responsabilitat atès que el client diposita la confiança en el seu coach per a aconseguir els seus objectius de millora.

El curs d’estiu Coaching Empresarial y Ejecutivo: Principios i Herramientas de Ejecución aporta una visió completa del coaching en 30 hores, del 12 al 15 de juliol a la Seu Universitària de la Nucia. En aquest curs es fa un recorregut per les principals metodologies i eines del coaching i es formen els alumnes assistents des d’una perspectiva global. L’enfocament multidisciplinari aborda la relació del coaching empresarial i executiu amb altres eines fonamentals per al desenvolupament professional com la gestió per competències, la intel•ligència emocional, la programació neurolingüística i l’eneagrama com a mètodes per a preparar la ment de manera sistemàtica i conèixer-se a si mateix.

És un curs eminentment pràctic en què l’alumne podrà aplicar des del primer dia els coneixement adquirits. El porten a terme Vigela Lloret i María José Alaminos, coaches certificades per l’Associació Espanyola de Coaching i Consultoria de Processos (AECOP), que aporten gran experiència en el món de l’empresa i del coaching.