CHEB FAIÇAL TANCA LA PROGRAMACIÓ DELS CONCERTS DE BENVINGUDA

Aquesta setmana acaba la programació dels Concerts de Benvinguda que s’han desenvolupat les últimes setmanes en la UA amb el recital de música rai que dimecres que ve, 27 d’octubre, a les 18.00 hores, el músic algerià Cheb Faiçal oferirà al Museu de la Universitat d’Alacant.

Aquest concert s’emmarca en les activitats de les I Jornades Hispanoalgerianes organitzades juntament amb Casa del Mediterrani i el Departament de Filologies Integrades, Àrea d’Estudis Àrabs i Islàmics de la Universitat d’Alacant.

Gran acollida entre l’alumnat
Aquests Concerts de Benvinguda, organitzats pel Vicerectorat d’Extensió Universitària, el Consell d’Alumnes i la Cadena SER, han tingut un gran èxit d’acollida entre l’alumnat, que va assistir en gran nombre al concert amb el qual el grup Al Tall commemorava els 35 anys en l’escenari; una activitat que formava part també d’una programació més àmplia sobre la història del grup que es va dur a terme en col•laboració amb el Departament de Filologia Catalana i el Servei de Promoció del Valencià.

Una setmana més tard era el grup Canteca de Macao qui omplia la capacitat reunint més de mil persones en el concert que es va oferir amb la col•laboració del Consell de la Joventut.

Venda d’entrades

En llibreria Compas, Fnac, Servicam i una hora abans al MUA.