EL GRUP MAGA PRESENTARÀ ELS TEMES DEL SEU ÚLTIM DISC EN EL PARANIMF

Dimecres que ve, 3 de novembre, a les 20.00 hores, el grup d’indie pop espanyol Maga actuarà al Paranimf de la Universitat d’Alacant, dins de la programació d’arts escèniques del primer quadrimestre.

El concert oferit per Miguel Rivera (veu, guitarra, teclats i programació), David García (bateria) i Javier Vega (baix) girarà entorn dels temes del seu últim disc, A la hora del sol, editat sota el segell Mushroom Pillow, en el qual també es poden trobar altres referents de l’escena independent espanyola, com el Sr Chinarro, Delorean o la banda We Are Standard, que va actuar al Paranimf la setmana passada.

En aquest nou disc el grup s’ha centrat especialment en les lletres, encara que ja en els seus tres discos anteriors, els anomenats Maga Blanco, Negro i Rojo, els seus integrants van demostrar una sensibilitat especial cap als sons somiejadors i els missatges carregats d’intenció.

Amb l’experiència de més de vuit anys de concerts i gires pels festivals nacionals més importants arriben a la Universitat d’Alacant amb la intenció d’oferir el seu millor directe a la comunitat universitària.

El seu myspace: http://www.myspace.com/maga.maga

Teatre al Paranimf

Al seu torn, la col•laboració del Vicerectorat d’Extensió Universitària i l’Escola d’Infermeria amb el projecte “Terra Incognita. Europe”, que pretén trencar les barreres de l’estigma que pateixen les persones amb malaltia mental mitjançant un treball que se centra en la creació teatral, continuarà aquest dilluns 8 de novembre amb la representació al Paranimf de l’obra del mateix nom a càrrec de la companyia francesa Théâtre de l’Arcane.

Segons el director de la companyia, Michel Bijon, “per a crear aquest espectacle vam haver d’explorar, temptejar, experimentar perquè les escenes proposades per cada actor no s’esgotaren en el moment de la posada en escena final. Fa falta temps, perquè el que està viu no muira, perquè l’acte creatiu puga viure plenament. Concebem aquest espectacle com un somni, el somni de Prometeu; i això ens allunya d’una història en la qual les escenes s’encadenen lògicament”.

Una producció l’escenografia de la qual ha sigut dissenyada i portada a terme pels alacantins Virtu Reche i Alberto Celdrán, a la qual es podrà assistir l’esmentat dilluns 8 de novembre a les 20.00 hores.

Venda d'entrades

Les entrades per a aquestes activitats estan disponibles en la Llibreria Compas UA, Servicam, Fnac i una hora abans al Paranimf de la UA. Per a Maga, a més, en Ticketmaster, pub Lloc de Jocs i pub El Sol, a Sant Vicent.

Fitxer adjunt: Momento de la representación de Terra Incognita