ENTRADES PER AL PARANIMF EN LA CAMPANYA DE DONACIONS DE SANG

El Secretariat de Cultura col•labora amb la campanya “Troba el teu moment solidari, Dóna Sang” que el Centre de Transfusió d’Alacant duu a terme en la Universitat d’Alacant durant el curs 2010-11 amb el lliurament d’entrades per a assistir a diversos espectacles de la seua Programació.

Es donaran entrades als deu primers donants en les quatre pròximes dates de la campanya. Aquestes entrades podran ser per a l’obra de teatre Perceptio, del 6 d’octubre, el concert del grup Al Tall, el dijous 7, la representació de Fortunas de Andrómeda y Perseo, el 14 d’octubre, el concert de Canteca de Macao i Cheb Fayçal, 14 i 27 d’octubre, respectivament, l’obra del Teatre de la UPUA Amor, no me montes una escena de amor, que tindrà lloc el 27 al Paranimf, l’estrena a Espanya de Terra Incognita, del 8 de novembre, l’espectacle de dansa Bellas Durmientes el 24 de novembre, o, finalment, El Solitari Oest que es representarà l’1 de desembre.

La campanya, dirigida a tots els membres de la comunitat universitària, es va iniciar el 28 de setembre en l’Escola d’Infermeria, amb l’objectiu d’aconseguir les 2.000 donacions. Al llarg del curs està previst que se superen les 50 col•lectes que es duran a terme en les diferents facultats, escoles i aularis del campus, a més de les dues maratons solidàries dirigides especialment al personal i professorat, que tenen lloc a l’edifici de Rectorat a la tardor i primavera.

Les dates i els llocs de les pròximes donacions:
Dimecres 6 d’octubre, a l’Aulari II, de 9 a 13.30 i de 16 a 21 hores.
Dijous 7 d’octubre, a l’Aulari I, de 9 a 13.30 i de 16 a 21 hores.
Dimecres 27 d’octubre, Facultat de Ciències, de 9 a 13.30 i de 16 a 21 hores.
Dijous 28 d’octubre, Facultat de Ciències, de 9 a 13.30 hores.