EXPOSICIÓ I NOVA CONVOCATÒRIA DEL 'OTOÑO FOTOGRÁFICO'

Fins al 4 de novembre, la sala Trànsit de l’Aulari II acull una selecció de 30 fotografies en blanc i negre presentades a la II Edició de la Tardor al Nucli Antic d’Alacant, entre les quals es troben els 5 premiats.

Es tracta de les obres Escapant de Pablo Martín Coll, Gaudint del sol de la tardor de José Luis Carrillo, En les entranyes de Garrigós de Miguel Ángel García Cabrerizo, Passejant la tardor de Sandra Pont Crous i Passeig pel barri de Papik Ribera.

El certamen pretén donar a conèixer la riquesa de llums i espais del nucli antic d’Alacant, amb una jornada en la qual els participants han de prendre com a model els seus carrers, les seues gents i els seus edificis.

III Convocatòria

Així mateix, es presenta la III convocatòria d’aquest certamen obert als aficionats a l’art de la fotografia i al nucli antic d’Alacant que vulguen prendre part en aquesta jornada fotogràfica.

L’organització convoca totes les persones interessades a participar el dia 23 d’octubre de 2010 a El Claustro, c/ Llauradors, 4-6, a les 10.00 h.

Organitza
Associació Escriptors de Llums de la Universitat d’Alacant