AJORNAT L'ACTE COMMEMORATIU DEL V ANIVERSARI DE LA SEU DE VILLENA

La Seu Universitària de Villena ajorna la celebració de l'Acte institucional commemoratiu del V aniversari de la seua creació que estava previst per a demà divendres, dia 12 de novembre a les 19’30 hores en la Sala d'Estudis de l'edifici universitari (Calle Trinitarias, 2, Villena).

La nova data prevista és divendres que ve, dia 19 de novembre, a les 19 hores, en la mateixa ubicació.

L'acte commemoratiu és una de les activitats centrals del V aniversari del naixement de la Seu i estarà presidit per l'alcaldessa de Villena, Celia Lledó i el rector de la Universitat d'Alacant, Ignacio Jiménez Raneda.

Durant l'acte està previst que es presente oficialment el logo que identificarà l'efeméride durant tot el curs, es farà lliurament del premi al seu autor, l'alumne de Relacions Públiques i Publicitat de la UA, Pablo Sánchez Seguí i es projectarà un vídeo commemoratiu, realitzat pel Taller d'Imatge de la Fundació General de la UA.

A l'acte està prevista l'assistència de totes les personalitats, tant acadèmiques com a municipals, que van participar en la creació de la Seu, entre ells, l'anterior alcaldessa de Villena, Vicenta Tortosa, el llavors vicerector d'Extensió Universitària, Jesús Pradells i el que fóra primer director acadèmic de la Seu de Villena, José Ángel Silva.

L'acte estarà conduït per l'actual director, Fernando Ballester Laguna, professor de la Facultat de Dret de la Universitat d'Alacant.

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer