ÁNGELES CORELLA PRESENTA LA SEUA NOVEL·LA 'LA BESTIA DEL OLVIDO'

Ángeles Corella, professora de literatura i escriptora, presenta demà dimarts, dia 30 de novembre, la seua novel•la titulada La bestia del olvido a la llibreria 80 Mundos d’Alacant. Corella, que actualment és la directora de l’IES Navarro Santafé de Villena, estarà acompanyada per l’escriptor, professor de literatura catalana i director del Secretariat de Cultura de la Universitat d’Alacant, Carles Cortés.

La bestia del olvido descriu el recorregut de dos personatges a través dels universos fragmentats a què els ha enfrontat la vida. Els vincles ocults que els uneixen, segellats pel silenci durant massa temps, es descobriran al llarg d’un relat "escrit amb el cor", com apunta la crítica.

La novel•la, editada per Brosquil Edicions SL, narra la recerca d’una identitat que ha sigut esborrada. Els protagonistes ofereixen perspectives diferents d’un viatge interior pautat per l’ambient familiar i la pressió de l’educació rebuda, cicatrius que només la paciència dels secrets, les petites màgies o la poesia dipositada en les paraules seran capaces de sanar. Durant anys han habitat les ribes de la memòria, fins que un itinerari diferent s’obri quan ella decideix travessar la porta verda amb la qual s’inicia aquesta història.

L’acte s’iniciarà a les 20 hores. L’entrada és lliure.