LA UA COL·LABORA UN ANY MÉS EN LA MOSTRA DE TEATRE ESPANYOL D'AUTORS CONTEMPORANIS

La Universitat d’Alacant col•labora amb la Mostra de Teatre Espanyol d’Autors Contemporanis que enguany porta a terme la XVIII edició. La mostra, que es desenvoluparà entre el 5 i el 14 de novembre, portarà a Alacant una selecció de les obres més recents i interessants del panorama internacional d’arts escèniques.

La UA acollirà dos dels 27 espectacles, i el Teatro Universitario protagonitzarà una altra de les representacions que integren la mostra i que es reparteixen en un total de 12 sales.

La participació de la UA s’inicia dissabte que ve, dia 6 de novembre, a les 24.00 hores, a la sala Clan Cabaret, amb l’espectacle de monòlegs Sol@ ante el peligro, en el qual set actors i humoristes interpretaran els millors textos presentats en l’anterior edició del certamen del mateix nom que organitza la UA juntament amb Clan Cabaret.

La Companyia Hongaresa de Teatre representarà el dimecres 10 de novembre a les 20 hores al Paranimf de la UA l’obra El alma se serena, de Lluïsa Cunillé i Paco Zarzaroso. Una obra de tres personatges interpretats per Lola López, Pep Ricart i Ana Cediel, en la qual una hostessa amb vertigen, un executiu en l’atur i una rellotgera cabaretera conviuen i lluiten en l’últim reducte que es resisteix a l’especulació immobiliària provocada per l’arribada de la Fórmula 1.

L’última de les propostes amb les quals col•labora la Universitat d’Alacant serà l’obra de teatre de la companyia La Dependent, que presenta Què fem de la mare? Serà el dijous, dia 11 de novembre, a les 20 hores al Paranimf. Els actors Neus Agulló, Maribel Casany i Marcos Cantó reflexionen sobre les relacions familiars i la presència i el pes de la figura materna en les nostres vides.

La UA manifesta una vegada més el seu compromís amb l’escena teatral alacantina aportant unes propostes d’interès tant per als seus estudiants, com per al públic en general.

Venda d'entrades
Les entrades estan disponibles a les oficines de la Mostra, situades en Bulevard Plaza, enfront de la Diputació d’Alacant, en la seua pàgina web www.muestrateatro.com i una hora abans en cadascuna de les sales on es representen els espectacles.

Fitxer adjunt: Què fem de la mare?

Fitxer adjunt: Sol@ ante el peligro