LA SEU ACULL UNA JORNADA SOBRE POBRESA I EXCLUSIÓ SOCIAL

La Seu Ciutat d'Alacant acull el dijous 27 de gener una Jornada sobre Pobresa i Exclusió Social organitzada pel Síndic de Greuges.

La inauguració de la jornada tindrà lloc a les 10 del matí i comptarà amb la participació del Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana, José Cholbi Diego, així com de la Consellera de Benestar Social de la Generalitat Valenciana, Angélica Such Ronda i el Conseller de Solidaritat i Ciutadania, Rafael Blasco Castany.

La jornada partirà d'una conferència marque en la qual s'abordarà la Lluita contra la pobresa en un món en crisi, a càrrec d'Arcadi Oliveres i Boadella, professor titular d'Economia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona i president de Justícia i Pau. La conferència s'iniciarà a les 10’30 hores.

A les 12’30 hores se celebrarà una taula rodona sobre els Mecanismes de protecció social: nous reptes en les polítiques d'exclusió social a la Comunitat Valenciana, en la qual participa, entre uns altres, el Director de l'Observatori Permanent de la Immigració, Universitat Alacant, Carlos Gómez Gil.

La jornada conclourà amb una taula rodona que s'iniciarà a les 17 hores en la qual es debatrà sobre Pobresa i exclusió social a la Comunitat Valenciana: una anàlisi de la situació actual des de la perspectiva del món associatiu.

Fitxer adjunt: Programa complet