CICLE CULTURAL 'VILLENA EDUCA' PER A COMMEMORAR EL CINQUÈ ANIVERSARI DE LA SEU

Amb l’objectiu d’acostar la cultura a la ciutadania, la Seu Universitària de Villena, en col•laboració amb la Regidoria de Cultura del consistori municipal, ha posat en marxa “Villena Educa”.

Es tracta d’un cicle de tallers, teatre i exposicions emmarcat en les celebracions del cinquè aniversari del naixement de la Seu.

“Villena Educa”, dirigit a tot tipus de públics, es va iniciar a principis de febrer i continuarà fins al 15 de maig. La primera exposició titulada “Amb A d’astrònomes” podrà visitar-se fins al pròxim 24 de febrer a la Casa de Cultura de Villena. “Amb A d’astrònomes” ofereix un recorregut històric pel paper de la dona en el món de l’astronomia.

El teatre també ha tingut el seu lloc amb la representació de l’obra Morir o no de Sergi Berbel a càrrec del grup de Teatre Universitari UA, que va oferir dues sessions matinals dirigides principalment a estudiants de secundària.

A partir del mes de març (els dies 7, 8 i 9) es durà a terme un taller a càrrec de l’associació Tateiju amb el nom “Un dia d’Integració Descobrint Hispanoamèrica”. Són jornades dirigides als escolars de Villena.

Per a concloure el cicle, el dia 14 de maig hi haurà un taller a la plaça de les Malves de Villena titulat “El Pati de la Ciència”. Està coordinat per la professora del Departament de Física Aplicada de la Universitat d’Alacant Isabel Abril i pretén acostar de manera lúdica i sorprenent el món de la ciència als xiquets.

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer