COMENÇA LA PROGRAMACIÓ DEL PARANIMF AMB MÚSICA I TEATRE

La programació d’arts escèniques del Paranimf per al segon quadrimestre presentada pel Vicerectorat d’Extensió Universitària i el Consell d’Alumnes, i que consta d’un total de 22 espectacles fins al mes de maig de 2011, comença aquesta setmana amb una representació a càrrec del grup teatral de la Universitat Permanent de la UA i amb el concert de dos grups de música a la sala The One.

La representació d’Autocares Amorós

Els alumnes del grup de teatre de la Universitat Permanent de la UA representen dimecres que ve, 9 de febrer, l’obra Autocares Amorós, una obra escrita i dirigida per Pascual Carbonell.

Es tracta d’un text de 14 escenes amb 24 personatges interpretats per 12 actrius i 7 actors que es desenvolupa íntegrament en un autocar. Per al director de l’obra, el viatge que emprenen els protagonistes serveix per a parlar de la recerca de l’amor, la infidelitat, la gelosia, l’enamorament sobtat i la passió perduda o trobada.

Aquesta comèdia es representarà al Paranimf de la UA l’esmentat dimecres 9 de febrer a les 20.00 hores. L’entrada serà per invitació que es pot recollir a la sala Aifos de la UA.

El projecte Toca Toca amb Jesús Lara & Asociados i Juan F. Navarro

Gràcies a la col•laboració amb el Consell d’Alumnes i la Cadena Ser es desenvolupa de nou el projecte Toca Toca de grups emergents de la UA, que combina l’aposta pels grups emergents de la Universitat amb la realitat de projectes més consolidats, com és el cas de Jesús Lara & Asociados.

En aquesta ocasió, Toca Toca proposa dues històries diferents però complementàries alhora: la proposta de Jesús Lara & Asociados, que presenta el seu nou treball Serie Media, sòlida ja, de gran projecció, i Juan F. Navarro, guanyador del certamen Concursa! Premis a la Creativitat Cultural del Secretariat de Cultura.

El concert tindrà lloc a la sala The One, que ja va acollir el primer quadrimestre l’actuació de Canteca de Macau oferida per la UA, en què es van esgotar les localitats. En aquesta ocasió serà el dijous 10 de febrer a les 21.00 hores quan començarà aquesta activitat.

L’entrada serà per invitació, que es pot recollir a la sala Aifos, de dilluns a divendres de 9 a 14 i de dilluns a dijous de 16 a 19 hores i en el Consell d’Alumnes de la UA.

Fitxer adjunt: Concerts Toca Toca

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant