CULTURA ET PORTA AL TEATRE

La col•laboració del Secretariat de Cultura de la Universitat d’Alacant amb el Teatre Arniches es plasma aquest mes de febrer amb la disponibilitat d’entrades per als estudiants de la UA que vulguen assistir a la representació de l’obra Del maravilloso mundo de los animales: Los corderos, de Daniel Veronese, duta a terme per la companyia Histrión Teatro el pròxim divendres, 18 de febrer, a les 21.00 hores.

L’obra
Gómez apareix lligat i embenat a casa de Berta a la qual no veu des de fa 20 anys. Desconeix les raons, però tant ella com el seu veí Fermín refusen, després de conversar amb ell de certs temes delicats del passat, donar-li les explicacions que demana.

En un moment violent de la conversa apareix Tono, amic íntim de Gómez en el passat i recentment separat de Berta amb la qual té una filla. La presència de la filla a la casa precipita un final inesperat per a tots.

La família, els amics, el barri... o la figura del bon veí es troben embolicats d’un halo fosc de violència... la vida continua per a tots.

Les entrades
La Universitat posa a la disposició de les persones interessades dues entrades per alumne per a assistir a la representació al Teatre Arniches. A l’hora d’arreplegar-les és necessari presentar la TIU de la UA a la sala Aifos.

Aquestes entrades es poden canviar en la taquilla del Teatre Arniches de dilluns a divendres, de 10.00 a 13.00 hores, i el dia de la funció una hora abans de l’espectacle, a partir de les 19.00 h i fins a les 20.00 hores.

Sala Aifos
Dilluns a divendres de 9.00 a 14.00