CURS DE PERIODISME GRÀFIC

El dijous 17 de març comencen les classes del taller de Periodisme Gràfic impartit per Jorge Román Ferrando. El curs, en horari de dimarts i dijous de 16 a 19 hores, pretén formar estudiants de periodisme o interessats en matèria fotogràfica i mostrar les possibilitats de la imatge com a eina de comunicació i expressió.

En el món que ens envolta la imatge està present en tots els àmbits, la premsa i la publicitat formen pilars on s’assenta l’esfera iconogràfica. Aquesta formació fotogràfica plantejada de forma teorico-pràctica aposta per un coneixement sobre cultura visual, tècnica fotogràfica, recursos d’expressió i noves vies de publicació fotogràfica.

Els assistents estudiaran el maneig correcte de l’equip fotogràfic, els recursos comunicatius de la fotografia i també l’aposta per vies alternatives de publicació.

Està destinat a estudiants de periodisme, comunicació audiovisual, publicitat o amb un interès específic en el tema. L’alumne ha de disposar de l’equip de fotografia bàsic, càmera rèflex o telemètrica.

El curs consta de deu sessions que es desenvoluparan fins al 19 d’abril.

La matrícula ha de fer-se al Punt d’Informació de Cultura (PIC), situat a la planta baixa del Paranimf.

També es pot fer la matrícula per telèfon en el 965 90 37 25, per correu electrònic en l’adreça ofi.cultura@ua.es o a través del formulari en línia en www.veu.ua.es

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer