ES REPRENEN ELS DIVENDRES A LA SEU AMB LA MÚSICA DEL GRUP INTROSPECTION

El cicle Divendres a la Seu, organitzat pel Vicerectorat d’Extensió Universitària juntament amb la Seu d’Alacant, ofereix avui divendres 11 de febrer, a les 21.00 hores, el concert del grup de música Introspection.

Introspection és una formació composta per músics de primera categoria del panorama nacional amb la direcció de Santiago J. Iglesias, professor de guitarra contemporània de la Universitat d’Alacant.

El grup oferirà un concert acústic amb el títol Memories amb una fusió de blues, jazz, pop, soul i rock, en una vetlada plena de sentiments musicals que formen part de la nostra cultura actual, un repàs a les obres més conegudes i importants de la música moderna.

Aquest cicle, amb el qual s’ofereixen obres de caràcter alternatiu en un petit format, trasllada a la Seu Ciutat d’Alacant les millors propostes culturals per a tots els públics.

Fins al mes de maig, les activitats continuaran amb un concert més, l’oferit pel grup FemeniSax el 4 de març, i amb dos espectacles de teatre de la mà dels grups de la Universitat. Seran les obres Aduosadas, del Teatro Universitario dirigit per Juan Luis Mira, i Morir o no, del Teatre Universitari de Tomás Mestre, el 8 d’abril i el 13 de maig, respectivament.

L’entrada és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala, i el concert començarà a les 21.00 hores.

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer