LA UA PREMIA ELS DONANTS DE SANG AMB 600 ENTRADES PER AL PARANIMF

La Universitat d’Alacant, a través del Secretariat de Cultura, ha donat un total de 600 entrades als espectacles del Paranimf per als membres de la comunitat universitària que participen en la campanya d’extraccions que es porta a terme en el campus.

La iniciativa forma part de la col•laboració que la UA i el Centre de Transfusió mantenen des de fa anys i que aquest curs s’emmarca sota el lema “Troba el teu moment solidari, Dóna Sang”.

Fins ara s’han repartit invitacions per a la representació d’Autocares Amorós, a càrrec del grup de teatre de la Universitat Permanent i per al primer lliurament dels concerts Toca Toca de grups universitaris emergents.

Les pròximes col•lectes en què es regalaran passes seran:

Febrer

Dimecres 16 de febrer, a la Facultat de Geografia, per a l’obra Fora de Joc que es representarà al Paranimf a les 20.00 hores aquest mateix dia.

Dimarts 22 de febrer, a l’Aulari II (en horari de matí i vesprada), per a l’obra Himmelweg, que tindrà lloc el dia 2 de març, a càrrec de la Compañía Ferroviària.

Març

Dijous 3 de març, a la Facultat d’Òptica, per a l’obra Pájaros azules que amb l’adreça de Jerónimo Cornelles s’escenificarà al Paranimf el dia 9 de març, dins dels actes programats per al Dia Internacional de la Dona.

Dijous 10 de març, a la Facultat de Filosofia, per a Si t’arriba el dematí d’Arthur Caravan al Paranimf el 15 de març.

Dijous 15 de març, a l’Aulari II, per a la producció Como si fuera un secreto de Francisco Illán i que es representarà el dimecres 23 de març.

Dimarts 22 de març, a l’Escola Politècnica, per a viure la força d’un concert com La història del Rock dirigit per Santiago Iglesias.

Dimecres 23 de març a la Facultat de Dret, passes per a l’obra Jocs perversos, que tindrà lloc el 5 d’abril.

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer