LES RELACIONS HUMANES I EL FUTBOL COM A BASE DE LA NOVA OBRA DE SERGI BELBEL

La Universitat d’Alacant continua la seua programació d’arts escèniques oferint en aquesta ocasió un muntatge teatral amb l’última obra del dramaturg Sergi Belbel.

Es tracta del text Fora de Joc que la companyia LaLucky Serveis de l’Espectacle representarà el dimecres 16 de febrer al Paranimf a les 20.00 hores.

Fora de Joc és la història de cinc personatges que viuen amb desesperació la crisi econòmica. Una família burgesa amb una filla superdotada es veu afectada per les retallades salarials del pare i les poques vendes en la botiga de la mare, que posen en dubte el projecte d’enviar la filla a estudiar en una universitat americana. La posició econòmica de l’avi de la família, que viu en un pis de lloguer amb un cuidador sud-americà, apareix com una possible solució.

Sobre aquests personatges, Belbel compon una dura visió de les relacions humanes, dels somnis frustrats i del que algunes persones són capaces de fer per a aconseguir-los, passant per damunt de pares i fills.

Aquesta obra es representa amb la direcció de Cristina Clemente i la interpretació d’Anna Azcona, Toni Sevilla, Francesc Lucchetti, Queralt Casasayas i Jordi Andujar, pertanyents tots ells a la companyia LaLucky Serveis de l’Espectacle.

El Paranimf de la UA ha acollit amb anterioritat els treballs teatrals de Sergi Belbel, un dels dramaturgs joves més importants del país que el 1996 va obtenir el Premi Nacional de Literatura en la modalitat de Literatura Dramàtica i el 2005 va ser nomenat director del Teatre Nacional de Catalunya. Concretament, el Teatre Universitari de la Universitat d’Alacant dirigit per Tomás Mestre ha representat enguany el text Morir o no en diversos escenaris de la província.

Les entrades estan disponibles en la llibreria Compas, en l’Fnac, Servicam i una hora abans de l’inici de l’espectacle al Paranimf.

Fitxer adjunt: Escena de Fora de Joc