TALLERS ORIENTATS A LA COMUNICACIÓ I AL PERIODISME

Dins de l’oferta formativa que presenta aquest segon quadrimestre el Secretariat de Cultura de la UA, es posen a la disposició dels alumnes dos cursos que desenvoluparan els fonaments i les claus de la redacció publicitària en Internet, d’una banda, i les tècniques i processos d’elaboració d’un programa de ràdio, d’una altra banda.

Concretament, el curs “Redacció Publicitària a Internet”, impartit per Majo Pallarés, del Departament de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d’Alacant, proposa un curs en el qual l’estudiant treballarà durant les classes amb exemples reals o possibles de publicitat en la xarxa.

També es farà un acostament a la redacció en les noves xarxes socials. Aquest curs tindrà lloc els dijous de 18.10 a 20.40 h, des del 10 de febrer fins al 19 de maig, i concedeix 3 crèdits c.l.c.

Per la seua banda, “Taller de Ràdio: Producció de Continguts en l’Àmbit Local” es tracta d’un curs que ofereix una introducció al context social i econòmic d’una empresa radiofònica, als nous perfils professionals que han aparegut en el mercat, a la publicitat en ràdio, i que desenvoluparà amb els alumnes la graella de programació d’una ràdio generalista.

El taller està impartit per Gabriel Martínez, les classes seran els dimarts de 17 a 20 hores, del 15 de febrer al 19 d’abril, i concedeix 3 crèdits c.l.c.

La matriculació en aquests tallers i en la resta de l’oferta formativa que va presentar per al segon quadrimestre el Secretariat de Cultura de la Universitat d’Alacant es pot fer presencialment al Punt d’Informació de Cultura (PIC), situat a la planta baixa del Paranimf, per telèfon en el 965 90 37 25, o per correu electrònic, en ofi.cultura@ua.es.