EL CAMÍ A L'ABSTRACCIÓ DE PÉREZ PIZARRO, A LA SEU D'ALACANT

El 5 d'abril, a les 20.15 hores, comença en la Seu Ciutat d'Alacant el cicle Pérez Pizarro, un Camí a l'Abstracció (1911-1964), en el qual participaran Eduardo Lastres, la crítica Guillermina Perales i l'historiador Lorenzo Hernández Guardiola.

Francisco Pérez Pizarro va nàixer a Barcelona l’any 1911, però prompte es va traslladar a Alacant, lloc on va realitzar tota la seua obra fins que va morir promptament el 1964. L’any 1952 va aconseguir el Premi Nacional de Paisatge, i comença a experimentar una pintura d’abstracció. En només 20 anys va aconseguir afirmar-se com una de les personalitats de la història de la pintura d’Alacant, amb un llenguatge propi, sobretot en el camp d’una aquarel•la transformada. Va pertànyer al Grup Parpalló.

Dimarts 5 abril de 2011
LA OBRA PLÁSTICA, EVOLUCIÓN EN PÉREZ PIZARRO. Eduardo Lastres, artista plàstic.

Dimarts 12 abril de 2011
ANTECEDENTES DE LA OBRA DE PÉREZ PIZARRO. Guillermina Perales Segura, crítica d’art.

Dimarts 19 abril de 2011
PÉREZ PIZARRO Y SU TIEMPO. Lorenzo Hernández Guardiola, historiador.

HORARI
Les sessions tindran lloc a les 20.15 h. L’assistència és lliure fins a completar la capacitat de la sala; tindran prioritat els qui s’hi hagen inscrit prèviament.

CERTIFICACIÓ
Els alumnes inscrits que assistisquen a un 80 per cent de les sessions podran sol•licitar un justificant d’assistència del coordinador del cicle.

COORDINADORS
Eduardo Lastres i Guillermina Perales Segura.

ORGANITZA
Seu Ciutat d’Alacant i Observatori de la Cultura.