EL GOIG DE VIURE, EN ELS POEMES DE PAPASSEIT

El pròxim 9 de maig, a les 20.00 hores, al Teatre Arniches d’Alacant, es representarà Dóna’m la mà, un espectacle teatral basat en poemes de Joan Salvat Papasseit, a càrrec de l’Aula de Teatre de la Universitat de Vic, que parla del “goig de viure, de la grandesa de les petites coses, del desig, la passió i l’amor, i del mar com a espai de somni”, segons comenta la directora, Dolors Rusiñol.

L’actuació, que s’emmarca en el programa Paranimf d’Arts Escèniques del Vicerectorat de Extensió Universitària de la UA, és un intercanvi entre l’Aula de Teatre de la UA i la de la Universitat de Vic que, per l’especial rellevància i interès, s’ha traslladat a l’escenari de l’Arniches, al cor de la ciutat.

Segons explica Rusiñol, «l’obra integra els poemes de Papasseit, que són interpretats a través del llenguatge d’ombres, les llums, la música i la dansa. Per primera vegada, des de l’Aula de Teatre de Vic, ens atrevim amb la poesia, i és que la passió, la sinceritat dels sentiments i la força vital de Joan Salvat Papasseit connecten plenament amb la joventut i el sentiment dels components de l’Aula. Papasseit ens inspira perquè, com ell mateix diu en les seues notes autobiogràfiques, “no he escrit mai sense mullar la ploma al cor, esbatanat”».

Direcció: Dolors Rusiñol
Ajudant de direcció i treball corporal: Eva Marichalar
Escenografia: Jordi Lafon i Montsita Rierola
Direcció Musical: Artur Tort
Interpretació:
Llorenç Balcells, Raquel Garcia, Sergi Hervàs, Núria Martinez, Laia Pitarc, Mercé Piqué, Xavi Rodriguez , Eduard Rovira, Aaron Santamaria.

Invitacions a la sala Aifos de la UA i a la taquilla del Teatre Arniches

Fitxer adjunt: Cartell-1765