LA UA SIGNA UN CONVENI AMB EL MERIDIANO ALACANT

La Universitat d’Alacant i el Club de Bàsquet Meridiano Alacant van signar ahir dimarts, dia 12 d’abril, un conveni de col•laboració que permetrà portar a terme diferents activitats conjuntes dirigides al foment de l’esport tant amateur com professional, i també a la promoció del bàsquet i altres iniciatives dirigides a la investigació i les pràctiques estudiantils.L’acte va tenir la participació de la vicerectora d’Extensió Universitària, Josefina Bueno, el vicerector d’Alumnat, José Vicente Cabezuelo i el president del Meridiano Alacant, Miguel Cano.

Segons Josefina Bueno, aquest conveni s’emmarca en l’esperit de col•laboració que hi ha entre el Servei d’Esports de la Universitat d’Alacant i els principals cursos esportius de la província. Per a la vicerectora, “l’objectiu és l’intercanvi, el reforç de l’esport universitari, compartir instal•lacions i afició entre l’esport professional i la màxima de formació integral que promou la Universitat d’Alacant”.

L’acord s’estén a diferents accions de col•laboració entre la UA i el Meridiano Alacant, destinades sempre a promocionar la unió entre esport i estudi. “La relació entre les dues entitats ja era bona, però serà ara –gràcies a aquest conveni– quan queden plasmats i regulats temes tan interessants com les pràctiques d’universitaris en un club d’ACB, la participació del club en actes de la Universitat i dels alumnes en les activitats formatives del club i del seu planter o del Club d’Empreses Meridiano Alacant, el suport per la nostra banda a totes les campanyes relacionades amb l’esport o la cultura que pose en marxa la Universitat, els descomptes en abonaments i entrades per als estudiants i, sobretot, la promoció i difusió del bàsquet i del club entre l’alumnat. Crec que aquests motius avalen sobradament la signatura d’aquest acord”, ha reconegut Miguel Cano.

El president del Meridiano Alacant va aprofitar la trobada amb els mitjans per a fer pública la primera iniciativa conjunta, que tindrà lloc en el partit que l’equip juga dilluns que ve, dia 25 d’abril, davant el Gran Canària 2014, “per al qual tota la comunitat universitària podrà beneficiar-se d’un 2x1 en les entrades”, una promoció que faran extensiva als abonats.

Per la seua banda, el vicerector d’Alumnat, José Vicente Cabezuelo, ha assenyalat, a més, “el desig que les graderies del Centre de Tecnificació s’òmpliguen no només d’estudiants, sinó també de professors i diferents treballadors de la Universitat d’Alacant, perquè estic segur que la calor i el color de la Universitat estaran presents en cada partit”.