EL MUA PREMIA LA CREATIVITAT DE 171 NENS

Dissabte que ve 18 de juny, a partir de les 12 hores, el Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) acollirà el lliurament de premis i exposició del XI Concurs de Tallers Didàctics del MUA, que guardona els millors treballs dels alumnes participants en els tallers artístics realitzats en el museu universitari durant el curs acadèmic 10/11. En aquesta edició han participat més de 3.000 alumnes d'educació infantil, primària, secundària i batxillerat, de més de 40 centres escolars de la província d'Alacant i Albacete. Entre premiats i seleccionats, 171 nens i adolescents seran distingits per la seva imaginació i creativitat. Un any més, l'Obra Social de la Caixa Mediterrani col·labora en el foment de la labor educativa desenvolupada pel museu de la Universitat d'Alacant.

L'acte contarà amb l'assistència de la Vicerectora d'Extensió Universitària de la UA, Josefina Bueno Alonso, i del director del MUA, Mauro Hernández Pérez.

La proposta educativa del MUA per a aquest any ha plantejat dues visites-taller a les exposicions “Llars. Col·lecció MUA” i “Històries (de la nostra història)” de l'artista alcoià Antoni Miró. Els tallers proposats als alumnes variaven en funció de l'edat dels participants: treballs d'experimentació entorn de l'espai, collages i reinterpretació d'obres artístiques clàssiques i contemporànies per a reflexionar sobre diverses problemàtiques socials.

Després de la visita a l'exposició dels treballs i el lliurament de premis, que consistirà en la projecció d'un vídeo amb la memòria gràfica de les activitats realitzades i el posterior lliurament de guardons, s'oferirà un aperitiu.

Fitxer adjunt: Xiquets fent un taller al MUA