ELS MAJORS, TRENCANT ESTEREOTIPS

Fins al 30 de juny s'exposa en la sala Trànsit II (Aulari II) la mostra Trencant estereotips: majors, que pretén contribuir a l'eliminació dels estereotips sobre les persones majors i fomentar el diàleg intergeneracional mitjançant diferents suports com fotografia i l'humor gráfic. L'associació de fotografia en blanc i negre Escriptors de Llums de la UA (ELUA) aporta la secció “Com ens veem els majors”; l'Observatori de Majors i Mitjans de la UPUA “Els majors analitzem com ens veu la societat” i el dibuixant Enrique Pérez aporta la seua pròpia visió del tema mitjançant l'humor gràfic. Així mateix, la mostra s'integrarà en la celabración de l'IV Congrés Iberoamericà d'Universitats per a Majors, que se celebrarà del 27 al 30 de juny.

La tasca de diàleg intergeneracional es va iniciar a l'octubre de 2009, en el 10º Aniversari de la UPUA, amb motiu del començament del curs acadèmic. Va constituir una acció emmarcada en les activitats de l'Observatori Majors i Mitjans de Comunicació de la Universitat Permanent, la meta de la qual, des dels seus inicis en 2007, és aproximar a la comunitat universitària i a la societat les diverses realitats socials del col•lectiu de majors, així com les seues necessitats de reconeixement i integració.

Autors participants
Universitat Permanent de la UA, Associació Escriptors de Llums ELUA, Observatori Majors i Mitjans de comunicació de la Universitat Permanent de la UA, Mariló Berenguer Ros, Fernando Embid Fernández, Pere Miquel Campos, Enrique Pérez Penedo, Irene Ramos Soler, amb la col•laboració del Vicerectorat d'Extensió Universitària.

Fitxer adjunt: Fullet de la mostra