Graduació dels diplomats sènior de la UA

El Congrés Iberoamericà d'Universitats per a Majors que es desenvolupa en l'Aulari II de la Universitat d'Alacant, celebra demà dijous, dia 30 de juny, la seva última sessió. El programa culminarà a les 12.00 hores amb la Conferència de Clausura que impartirà el catedràtic de la Universitat de Burgos, Alfredo Jiménez Eguizábal, titulada Educació al llarg de la vida i construcció de l'Espai Europeu d'Educació Superior: una oportunitat per a la regulació jurídica dels programes universitaris de majors del s. XXI. L'acte contarà amb la participació de la Secretària General de la Universitat d'Alacant, Nuria Fernández Pérez.

Després de la conferència es donarà lectura a les conclusions del congrés i es procedirà a l'acte de graduació dels 58 nous diplomats sènior de la Universitat Permanent de la Universitat d'Alacant. Aquest any s'han matriculat un total de 1.317 d'edats compreses entre els 50 i els 91 anys. D'ells, 810 són dones i 507, homes.

Oberta la preinscripció per al curs 2011-12 s'han rebut 1.482 sol·licituds que tenen fins al 4 d'octubre per a formalitzar la matrícula.

El programa de l'última jornada del Congrés s'inicia a les 10.00 hores amb un panell d'experts de diferents universitats espanyoles i iberoamericanes, en el qual es debatrà sobre les limitacions, possibilitats i recorreguts de l'oferta formativa dirigida als majors.