L'equip de futbol sala femení de la UA, Divisió d'Honor

Amb un resultat final de Tecuni Bilbo 2-Universitat d'Alacant 4, les jugadores de l'equip de futbol sala femení de la Universitat d'Alacant van sentenciar el seu ascens a la Divisió d'Honor imposant-se a les favorites en el partit de tornada de l'eliminatòria per l'ascens. Després d'una brillant temporada jalonada d'èxits, l'equip dirigit per Carlos Navarro va aconseguir el seu merescut però inesperat ascens després del seu segon any en Divisió de Plata.

Tant per a les jugadores com per al cos tècnic, la feta semblava culminada per haver arribat als play off d'ascens, pel que el sabor del triomf ha resultat encara més dolç.

El partit, celebrat dissabte, dia 11 de juny, va ser controlat en tot moment per l'equip universitari i encara que en el descans es va arribar a un 2-2 amb una remuntada de les bilbaínes, durant la segona parteix la UA va prendre el tempo del partit amb llargues possessions que el Bilbo intentava sorprendre amb ràpids contraatacs. La trobada va contar amb l'assistència per una banda de l'afició alacantina, entre la qual es trobava la vicerectora d'Extensió Universitària de la UA, Josefina Bueno, que va felicitar a les esportistes i els va agrair que hagin aconseguit dur en nom de la Universitat pel cap alt alt de la competició.