El pop rock de Miss Modular i un recital líric tanquen Les Nits d'Estiu

Les Nits d'Estiu de la Seu comencen la seua quarta i última setmana el dimarts 26 de juliol amb el concert de pop rock de la banda Miss Modular. El 27 de juliol tancarà les actuacions el recital líric a càrrec del trio vocal femení integrat per María José Sampere (soprano), Concha Marcos de León (mezzo) i la pianista Eva Narejos. Els espectacles es desenvoluparan a les 21.30 hores, a la Seu Ciutat d'Alacant. L'entrada és lliure, limitada a la capacitat del local.

El 26 de juliol tindrà lloc el concert de pop-rock de Miss Modular, banda formada a principis de 2005 “amb un so característic que va del new wave al punk, del rock al sinfònic, del beat al so electrònic dels 70”, segons comenten els membres del grup. En aquesta ocasió oferiran els seus temes en acústic.

El 27 juliol se celebrarà el recital líric a càrrec del trio vocal compost por María José Sampere (soprano), Concha Marcos de León (mezzo) i la pianista Eva Narejos. Segons comenta Narejos: “Aquest tipus de formació composta per veus de dona resulta d'una gran bellesa, ja que les veus de soprano i mezzo es fonen creant una gran calidesa tímbrica, sent a més poc habitual en les sales de concert”. Per al recital de la Seu s’ha preparat un repertori de música de càmera vocal, de compositors com E. Toldrá, E. Halffter, C. Guastavino, A. Dvorák, “molt adequades per a una nit d'estiu”, conclou Narejos.

Fitxer adjunt: Integrants del trío líric