Huecco presentará 'Dame vida' al Paranimf

El pròxim 26 d'octubre, a les 20.00 hores, Huecco presentarà el seu àlbum Dame vida en el Paranimf de la UA, en un concert organitzat pel Vicerectorat d'Extensió Universitària i la Cadena 100. Dame vida és el títol del nou àlbum de Huecco i del nou single, una cançó que l'artista ha escrit a una pilota de futbol verd esperança molt especial, dissenyada per ell mateix. Dame vida és, a més, el nom de la Fundació a través de la qual Huecco desenvolupa els seus projectes socials www.dame-vida.org

Què és el sOccket?
SOccket és l’enginyós baló creat per Jessica Matthews i Julia Silverman, dos joves emprenedores llicenciades a Harvard. Van pensar que, sent el futbol l'esport més practicat del planeta, podien instal•lar uns acumuladores d'energia dins d'un baló perquè es recarregara amb les puntades i poder aprofitar aquesta energia posteriorment. Llavors van inventar el sOccket, un baló que, jugant 15 minuts amb ell, és capaç d'acumular energia per a encendre un llum LED i generar hores de llum, vitals en les zones del planeta on famílies senceres no hi tenen encara accés. Un 25% dels xiquets del món encara no tenen accés a la llum. www.soccket.com

Què és el projecte internacional Dame Vida-sOccket?

A l'octubre de 2010 Huecco va proposar la col•laboració, que va obtenir ràpidament una entusiasta resposta. Més que un nou disc a la venda, va posar en marxa una acció benèfica mundial. El cantant extremeny donarà els seus royalties de venda del disc en tot el món (tant física com digital) per al projecte Dame Vida-sOccket. El nou disc eixirà a la venda a Espanya, Alemanya, Suïssa, Àustria, França, Portugal, Mèxic, EUA, Xile i Argentina. Amb aquests diners, més donacions particulars, portarà a terme, al costat de les creadores, la fabricació i distribució de tants balons com siga possible en diferents punts del planeta.

Pau Gasol, padrí de l'acció
Per a promoure aquesta acció solidària, Huecco ha contat amb alguns dels millors esportistes del món, que s'han unit a l'acció col•laborant desinteressadament en la gravació del videoclip de la cançó.

El bicampió de l'anell de la NBA amb Los Angeles Lakers Pau Gasol apadrina aquesta acció i presenta el vídeo que tanca i avala Vicente del Bosque. Persones que engrandeixen la seua llegenda com Jorge Lorenzo (campió del Món de MOTO GP 2010);David Villa (FC Barcelona, màxim golejador de la història de la Selecció Espanyola, campió del Món en 2010 i recent campió d'Europa 2011); Pepe Reina (Liverpool FC, campió del Món i campió d'Europa); Carolina Wozniacki (núm. 1 del Món rànquing WTA, tennis); José Manuel Calderón (NBA Toronto Raptors, campió del Món amb la Selecció Espanyola de Basket); Sergio Ramos (Reial Madrid, campió del Món); Kun Agüero (campió de l'Europa League i la Supercopa d'Europa 2010); Thomas Müller (Bayern Munich, Bota d'Or del Mundial Sud-àfrica 2010 amb Alemanya); Philipp Lahm (Bayern Munich, capità selecció alemanya futbol, 3a classificada Mundial Sud-àfrica 2010); Fernando Verdasco (bicampió Copa Davis tennis); Dani Alves (FC Barcelona, campió Copa Amèrica i campió Europa 2011) i Chema Martínez (Subcampió d'Europa de Marató a Barcelona 2010).

Disc d'Or i Platí

En 2006 va traure el seu primer disc i va ser Disc d'Or. Va vendre més de 250.000 tons per a mòbil amb la seua cançó Pa’ mi guerrera. En el segon disc, Assalto va crear la rúmbia (barreja de rumba i cúmbia). El seu primer senzill, Reina de los angelotes, va ser número 5 en les llistes de la ràdio a Alemanya i Suïssa. I el seu tercer single Se acabaron las lágrimas es va convertir en tot un himne contra la violència de gènere, arribant a les 45.000 descàrregues per a mòbil (Disc de Platí digital), el benefici del qual (10.000 €) Huecco va donar a la Fundació Mujeres. En el videoclip va unir els principals periodistes del país: Pepa Bueno, Ana Pastor, Iñaki Gabilondo, Àngels Barceló, Susanna Griso…

Ajuda en la lluita contra la violència de gènere
Des de llavors, Huecco col•labora estretament amb Fundació Mujeres i amb la Fundació La Mujer es una Diosa. Les dues porten a terme una activa lluita contra els maltractaments i diversos programes d'integració social.

Recollida d'invitacions
Sala Aifos de la UA i Cadena 100 Alacant (Rambla Méndez Núñez, 45, entl.)
Horari sala Aifos (dilluns a divendres de 9 a 14 h / dilluns a dijous de 16 a 19 h)