La Regidoria de Cultura i la UA presenten el 2on cicle de cinema en VOS

A l'acte, que ha tingut lloc a les 12.30 hores en el saló d'actes del museu han acudit el regidor de Cultura, Miguel Valor, el director del Secretariat de Cultura de la Universitat d'Alacant, Carles Cortés, i la conservadora del Museu, Rosa Castells.

Les 10 pel·lícules (quatre en els mesos d'octubre i novembre i 2 al desembre) es projectaran tots els dijous des d'avui i fins al 22 de desembre a partir de les 20.00 hores, i aniran precedides d'una explicació per un professor de la Universitat o un crític.

Durant la presentació, Miguel Valor ha destacat la importància de la col·laboració entre la Universitat d'Alacant i la Regidoria de Cultura en el seu interès per acostar el MACA a tot tipus de públics. La directora del museu, Rosa Castells, i el director del Secretariat de Cultura de la Universitat, Carles Cortés, han destacat l'èxit de públic de la primera edició on la mitjana d'assistents va estar entre les 50 i 70 persones confiant que en aquesta segona edició la mitjana augmenti.

El Cinema en VOS va ser la primera activitat que es va portar a terme en el Museu, abans fins i tot de la seua inauguració oficial al març de 2011, pel que suposa un projecte especialment significatiu per al MACA.

Fitxer adjunt: Dossier de premsa