Raimon presentarà 'Rellotge d'emocions' i repassarà la seua discografia

Recentment anomenat doctor honoris causa per la Universitat d’Alacant, Raimon és una de les figures més importants de la cançó i un dels cantants amb més reconeiximent dins i fora del país. Des del juny de 1966 que va cantar a l’Olympia de París, diaris de tot el mon s’han fet ressó de les seues actuacions. Més de quaranta anys després d’aquell recital, Raimon torna als escenaris amb un nou treball: Rellotge d’emocions. El CD recull un total de deu noves cançons amb paraules i música de la seua autoria i una cançó sobre un poema de Salvador Espriu. Amb els arranjaments de Manel Camp i Jordi Badia, en el CD han participat 15 músics.

Rellotge d’emocions es va presentar a Madrid al març passat. Després de tres concerts a Barcelona, Raimon ha volgut venir al Paranimf de la Universitat d’Alacant per a agrair el reconeixement que li ha rendit la institución acadèmica. Al concert, que tindrà lloc el pròxim dimecres 19 d’octubre a les 20 hores, el cantant xativí oferirà un acurat ventall de cançons que mostren en profunditat la trajectòria d’un cantant que ha sabut mantenir el nivell artístic sense renunciar al compromís social. En el concert del Paraninf, juntament amb els nou temes, se sentiran algunes de les cançons que van marcar una època.

Les entrades (15 €) estan disponibles en Servicam, llibrería Compas UA i una hora abans de l'actuació al Paranimf de la UA