Al voltant de 600 alumnes de secundària assistiran al concert 'Història del rock'

El pròxim 30 de novembre, a les 11.00 hores, el Paranimf de la Universitat d'Alacant acull un any més la proposta musical La Història del Rock, un concert didàctic en el qual es fa un repàs a l'evolució del gènere musical més influent de les últimes dècades. La Història del Rock en directe és un viatge a través del temps que ens acosta i presenta la història del rock des del seu naixement, orígens, els seus elements fonamentals i la seua evolució musical. Al concert assistiran al voltant de 600 alumnes de secundària de la província d'Alacant.

Segons comenta el professor coordinador de l'esdeveniment i professor de Guitarra Contemporània del Secretariat de Cultura, Santi Iglesias, “aquest any contem amb alguna novetat en el repertori i, especialment, amb la col·laboració de dos cors per a interpretar diferents temes, un cor que va participar a l'any passat i altre que pertany a l'IES Carrús d'Elx, així com altra col·laboració d'un col·legi de Petrer, amb l'objectiu d'obrir les portes de la cultura del rock al major nombre d'alumnat possible”.

La posada en escena conta amb músics professionals que interpretaran en directe temes propis de cada estil i època del rock, tal com ha canviat en el temps, amb projeccions pedagògiques i anècdotes de cada cançó. La intenció principal d'aquest concert és acostar i ensenyar als assistents els continguts històrics, socials, culturals i musicals del gènere musical més popular conegut fins a la data, el rock.