ESTIVILL INAUGURA ELS ACTES DEL 25 ANIVERSARI DEL CENTRE DE SALUT VILLENA

La Seu Universitària de Villena col·labora amb els actes commemoratius del 25 aniversari del Centre de Salut Villena I. Per a això, s'ha preparat un cicle d'activitats que s'estendran del 29 de novembre al 2 de desembre.

L'encarregat d'inaugurar els actes d'aquesta especial efemèrides, serà el Doctor Eduard Estivill amb la seua conferència ‘Dormir bé és viure millor’ el dimarts 29 de novembre a les 20:30 hores en la Casa de Cultura de Villena. Metge i escriptor de llibres d'autoajuda, Estivill parlarà de consells i experiències en el camp de les alteracions del somni.

Continuant amb la programació, el dijous 1 de desembre, Francisco Albert Ricote oferirà un concert de guitarra en el Teatre Chapí a les 20:30 hores. Per a aquesta ocasió, l'artista interpretarà temes dels compositors villeners Quintín Esquembre i Ruperto Chapí.

Finalment, i amb altre villener al capdavant, el Doctor en Sociologia Eleuterio Gandía culminarà els actes amb la seua conferència ‘Història del solar del Centre de Salut de Villena (1550- 1986). Trobada que se celebrarà el divendres 2 de desembre a les 20:00 hores en la Casa de Cultura, i en el qual per primera vegada, s'abordarà tot el succeït en un terreny amb més de 300 anys d'història.

Totes les activitats organitzades per a la commemoració del 25 aniversari del Centre de Salut Villena I són d'entrada lliure. Els interessats a gaudir del concert de guitarra de Ricote, haurien de recollir la seua invitació en el propi Teatre Chapí fins al divendres 25 de novembre o el mateix dia de l'acte de 18:30 a 20:30 hores.