Dos noves propostes creatives en el MUA

El gesto y la huella i La entrega del sujeto a la Metonimia infinita són els títols de les dues noves exposicions que podran veure's a partir de matí divendres, dia 16 de desembre en la Sala Naias del Museu de la Universitat d'Alacant. Les mostres, obra de Pablo Pardo i Juan F. Navarro, podran veure's fins a mitjans del mes de febrer.

Segons s'explica en la seua fulla de sala, en les obres de Pablo Pardo, “hi ha una tirada personal cap a la pintura abstracta basada en el gest, el signe, les taques i les línies”. Es tracta de creacions que responen a impulsos interiors que Pardo manipula amb mestratge.

En el cas de Juan F. Navarro, l'exposició es vertebra entorn de la peça videogràfica que dóna nom a la mostra, El lliurament del subjecte a la Metonímia infinita i que es completa amb una sèrie de fotografies en blanc i negre, una instal·lació. A través de les seues obres, Navarro s'aproxima a la teoria del subjecte desenvolupada per Jacques Lacan i aprofundeix en la identitat, l'oposició al dogma cartesià i l'aïllament del desig pur.

L'acte d'inauguració d'ambdues mostres tindrà lloc a les 19 hores i contarà amb la presència dels dos artistes.
Les mostres podran visitar-se fins al 12 de febrer en horari de dilluns a divendres de 10 a 20 hores i els dissabtes, de 10 a 14 Hores. L'entrada a totes les exposicions del MUA és lliure.

Para més informació i visites concertades, es pot contactar a través del telèfon 965 909466, el fax 965 903464 o el correu electrònic: mua@ua.es.