La UA i la AECC presenten junts un spot contra el càncer

“Junts contra el càncer” és el lema del spot publicitari que la Universitat d'Alacant i l'Associació Espanyola Contra el Càncer han presentat aquest matí en el campus de Sant Vicent del Raspeig. El spot, titulat El repte, ha estat realitzat de manera totalment altruista per la productora alacantina El taller visual, artífex de la col·lecció audiovisual de l'equip de futbol sala femení de la Universitat d'Alacant. Segons el responsable de la productora, Francisco Mogica, “el vídeo aborda la història de dues dones davant dues grans reptes i culmina amb el missatge que hi ha un repte pel qual mereix la pena lluitar i és combatre la malaltia”. Per a això s'ha contat amb la participació de Sofia Castellote, una jove que després de diversos anys lluitant contra un càncer, va assolir vèncer-lo amb èxit, i amb Aida Pastor, jugadora de l'equip de futbol sala femení de la Universitat d'Alacant que aquest any va aconseguir, juntament amb les seves companyes, ascendir a primera divisió. Aida, va acabar Magisteri i està a punt de culminar els seus estudis de Psicopedagogia i Sofia, va estudiar enginyeria; ambdues a la Universitat d'Alacant.

Per a la veu en of s'ha contat amb la participació de l'actriu de doblatge Nuria Mediavilla, que presta la seva veu actrius Jodie Foster, Naomi Watts, Cameron Díaz, Helena Bonham Carter, Angelina Jolie o Uma Thurman entri altres. Durant la presentació, la vicerectora d'Extensió Universitària de la UA, Josefina Bueno, ha destacat que tant Mediavilla com la resta d'actors, tècnics i personal que ha participat en la realització del vídeo ho ha fet de forma totalment desinteressada.

El spot forma part d'una sèrie d'accions de conscienciació que mantenen la UA i la AECC i que es va iniciar amb la incorporació del logotip de l'Associació a la samarreta de l'equip de futbol sala femení de la UA coincidint amb el seu ascens a Primera Divisió. L'última de les accions conjuntes va ser el concert benèfic que va oferir l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant el dissabte passat en l'ADDA, amb gran assistència de públic. L'objectiu és plasmar i difondre el compromís de les dues institucions en la lluita contra el càncer. Segons el president de l'Associació Espanyola Contra el Càncer a Alacant, Pablo Enríquez, “l'associació neix per a ajudar a la gent i intentar que els pacients visquin millor i què millor que contar amb el suport de la gent jove i el lloc en el qual neix la ciència per a assolir la nostra comesa”

La presentació ha contat amb la presència del president de l'Associació Espanyola contra en Càncer a Alacant, Pablo Enriquez, la vicerectora d'Extensió Universitària de la UA, Josefina Bueno, el responsable de la productora, Francisco Mogica a qui han acompanyat algunes de les jugadores de l'equip de futbol sala femení, membres del servei d'Esports, la Unitat de Comunicació de la UA, així com de la AECC.

El VÍDEO està disponible en el canal de youtube de l'equip de futbol sala femení de la Universitat.

Fitxer adjunt: Presentació spot-2071