Vidal Sassoon, en El Documental del Mes

El pròxim 16 de desembre, a les 20.15 hores, la Seu Ciutat Alacant acollirà una nova projecció del cicle El Documental del Mes. En aquesta ocasió s'exhibirà Vidal Sassoon, l'home que va canviar el món amb unes tisores. Vidal Sassoon arreplega vuitanta anys de revolució social, cultural i sexual durant els quals Vidal Sassoon, un jove criat en un orfanato de Londres, es va convertir en un home d'èxit i fama internacional. El documental es projectarà en versió original en anglès subtitulada en català.

Més enllà d’una marca de xampú i d’un referent en el món de l’estètica femenina, Vidal Sassoon ha estat un personatge clau en la història de la moda, l’art i la cultura del segle XX. Els seus pentinats d’estil geomètric inspirats en la Bauhaus, juntament amb la filosofia “wash and wear” (rentar i posar), van canviar radicalment l’aspecte de les dones i van contribuir al seu alliberament sexual, convertint-se dins el món de la perruqueria en el que la minifaldilla va ser en el món de la moda.

El director
Després de treballar en producció de llargmetratges independents, anuncis i curtmetratges, Craig va començar a dirigir projectes de pel·lícules per una gran varietat de clients. Va treballar com a Director de Nous Mitjans a Bumble and bumble, amb qui va rodar i dirigir dotzenes de vídeos educatius, de màrqueting i documentals, inclòs sobre Vidal Sassoon. A part de Vidal Sassoon The Movie, Craig està dirigint un llarg documental sobre l’astronauta de l’Apollo que va trepitjar la lluna i varis projectes curts.

Premis i festivals
> Tribeca Film Festival. Nova York, EEUU, 2010
> Atlanta Jewish Film Festival. EEUU, 2011.
> Memorimage, Festival Internacional de Cine de Reus. Espanya, 2011.
> Film and Design Festival. Alemanya, 2011.

Entrada lliure limitada a la capacitat de la sala