El Campionat del Món Universitari d'Orientació, en Fitur

La Universitat d'Alacant i l'Ajuntament de Santa Pola presenten demà en Fitur el Campionat del Món Universitari d'Orientació que se celebrarà entre el 2 i el 6 de juliol de 2012 i que espera congregar en diferents punts de la província d'Alacant, al voltant de 500 esportistes de 35 països.

La presentació del Mundial es realitzarà en una RODA DE PREMSA, que tindrà lloc a les 16’30 hores en el stand de la Costa Blanca, que contarà amb la participació del Diputat Provincial de Turisme, Joaquín Albadalejo, la Vicerectora d'Extensió Universitària de la Universitat d'Alacant, Josefina Bueno, el Director del Servei d'Esports de la mateixa institució, Rafael García i els regidors de Turisme i Esports de l'Ajuntament de Santa Pola, Loreto Serrano i Francisco Martín, respectivament.

Els Campionats del Món d'Esport Universitari se celebren bianualment, en alternança amb les Universiadas. Formen part del programa que porta a terme la Federació Internacional de l'Esport Universitari (FISU) i en la seva última edició, celebrada en 2010, van participar més de 4.400 atletes. Aquest any, en el seu 25º edició, haurà mundials universitaris de 28 disciplines esportives, amb l'objectiu intrínsec de les universitats de les universitats "d'arribar a el més alt nivell i l'excel·lència”, segons apunta la Vicerectora, Josefina Bueno.

El Mundial d'Orientació que organitza la Universitat d'Alacant contarà amb participants dels cinc continents i es desenvoluparà en els termes municipals d'Alacant, Santa Pola i Tibi.