'Miguel Flor, crónica gráfica de Villena'

El pròxim 27 de gener, a les 20.30 hores, s'inaugurarà la mostra Miguel Flor, crònica gràfica de Villena, en la Casa de Cultura de Villena. En l'acte inaugural participaran l'alcalde de l'Ajuntament de Villena, Francisco Javier Esquembre Menor, i la vicerectora d'Extensió Universitària de la UA, Josefina Bueno.

L'Ajuntament de Villena, a través de la Fundació Municipal José María Soler i del Museu Arqueològic, amb la col·laboració de la Seu Universitària de Villena, pretén donar a conèixer part d'aquest valuós arxiu gràfic que constituïx un referent per a la cultura de Villena. L'exhibició consta d'unes 150 fotografies que es mostraran estructurades en tres parts: com amic i col·laborador de José María Soler, Flor aporta a la història de Villena les úniques imatges del Tresor de Villena in situ, les reaccions dels visitants o alguns processos d'excavacions arqueològiques a Villena.

Reporter de la història és el segon bloc, on es reuneixen imatges captades per ell al llarg de la seua vida, en les quals deixa constància de multitud d'aspectes de la cultura popular local: festes, personatges, activitats desaparegudes, monuments, carrers, etc.

L'últim apartat és la col·lecció personal, on exhibeix part del seu fons constituït per fotografies històriques, en la seva majoria inèdites, que va recopilar al llarg de la seua vida, amb la col·laboració de donants particulars. L'exposició es podrà visitar fins al 26 de febrer en horari de 19.00 a 21.00 h

Entrada lliure