Conversa amb l'escriptor August Bover al campus

El 16 de febrer, a les 9.00 hores, a l’aula Fl/3-14M de la facultat de Filosofia i Lletres, August Bover, catedràtic emèrit de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona, impartirà la ponència Entre ficció i no ficció: algunes reflexions sobre l’escriptura autobiogràfica on, segons explica, “tractaré d’explorar els límits de l’escriptura del jo a partir d’exemples de la meva obra poètica publicada i de la meva prosa autobiogràfica encara inèdita”. Així mateix, Bover presentarà el llibre Cloc!, amb il•lustracions de Pere Capellà Simó, el mateix dia, a les 20.00 hores, a la Llibreria 80 Mundos de Alicante. La presentació, que comptarà amb la intervenció de l’autor, serà a càrrec d’Enric Balaguer.

August Bover, catedràtic emèrit de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona, ha estat codirector de la “Catalan Review” (1995-2009) i és president de la Societat Catalana de Llengua i Literatura i vicepresident de la Federació Internacional d’Associacions de Catalanística. Ha publicat nombrosos treballs sobre literatura catalana de l’Època Moderna, l’obra del poeta nord-català Josep Sebastià Pons, literatura catalana de Sardenya o la catalanística internacional, a més dels reculls poètics En pèlag d’amor (1999), L’hivern sota el Cadí (2001), Mojave (2006), Terres de llicorella (2007) i Cloc! (2011).

Organitza
Vicerectorat d’Extensió Universitària