La UPUA organitza les Jornades de promoció cultural i desenvolupament personal

En el marc de l'Any Europeu de l'Envelliment Actiu i la Solidaritat Intergeneracional, que se celebra aquest 2012, la Universitat Permanent de la Universitat d'Alacant en col·laboració amb la seua Associació d'Alumnes inaugura un programa d'activitats en les quals col·laboraran institucions, col·lectius professionals, associacions. La primera de les accions és l'organització de la Jornades d'envelliment actiu, promoció de la cultura i desenvolupament personal que s'iniciaran el pròxim 22 de febrer i continuaran fins al 14 de maig.

De la mà d'alumnes i exalumnes de la Universitat Permanent s'abordaran en primera persona projectes i experiències personals sobre temes tan heterogenis com Egipte, els nens de la guerra, les manifestacions artístiques populars o l'envelliment digne. Excepte la del 16 d'abril, les sessions tindran lloc en la Seu Ciutat d'Alacant a les 20’15 hores. La primera sessió de les Jornades, "Descobrint els Miradors Artístics d'Alacant", contarà amb la participació de Francisco Pérez Fortes, un alumne de la Universitat Permanent que va aconseguir portar a terme el seu il·lusionant projecte de fotografiar els principals miradors alacantins i transformar la col·lecció d'imatges en un llibre de gran interès artístic i arquitectònic.

Dimecres 22 de febrer, 20,15 hores
Descobrint els Miradors Artístics d'Alacant, per Francisco Pérez Fortes.

Dimarts 13 de març, a les 20,15 hores
Egipte país llegendari, per Vicente Ferrara Pascual

Divendres 30 de març, a les 20,15 hores
Els nens en les guerres. Víctimes col·laterals?, per Romualdo Pérez Sánchez

Dilluns 16 d'abril de 2012, a les 17,00 h
Una vesprada fotogràfica al Barri d'Alacant, per Javier Serrano
Lloc: Saló de reunions de l'edifici “EL CLAUSTRE”
C / Labradores 4 i 6 Alacant (darrere del claustre de l'Amb-catedral de S. Nicolás)

Dimecres 18 d'Abril, a les 20,15 hores
"Envellir amb dignitat", per Alejandro Hernández Blanco
Lloc Sala Miguel Hernández. Seu Universitària Ciutat d'Alacant.

Dilluns 14 de maig de 2012, a les 20,15 hores
Manifestacions artístiques populars del nostre entorn. El cas especial de Camp de Mirra i el seu "Tractat", per Michèle Giacoma i Vicente Aguilella.