'Voces en azul', a la Seu Ciutat d'Alacant

El Liceo Poético de Benidorm, Crisálida i l'editorial Germanía presentaran aquest dimarts, 26 de juny, ‘Voces en azul. IV Antologia Poética del Liceo Poético de Benidorm’, en un acte que tindrà lloc a la Seu Ciutat d'Alacant.

La presentació serà a les 20.15 hores en la Sala Rafael Altamira, a càrrec del president del Liceo Poético de Benidorm, Julio Pavanetti, i de l'escriptor i poeta Ramón Fernández Palmerar. A més, hi participaran els poetes Conchi Izquierdo, Annabel Villar, Mercedes Rodríguez, Julia Montero, Julio Pavanetti i Luis Miguel Rubio. També hi participaran, com a músics convidats, Benjamín Sun al piano i Tito Sayes a la guitarra i veu.

"Voces en Azul. IV Antologia Poética del Liceo Poético de Benidorm" correspon a una antologia d'ampli registre i profunda intensitat poètica, formada per veus heterogènies separades en dos capítols: ‘Versos Azules’ i ‘Versos enREDedados’.

El primer, ‘Versos Azules’, està integrat per obres de poetes que resideixen o han residit fins a fa molt poc temps a Espanya i tenen una participació directa en les activitats que desenvolupa el Liceu Poètic de Benidorm. El segon, ‘Versos enREDedados’, correspon a aquells poetes que estan relacionats amb Liceu Poètic de Benidorm a través d'Internet, per raons bàsicament geogràfiques.

Aquesta quarta antologia inaugura una col·lecció de poesia Liceo Poético de Benidorm que es publicarà en col·laboració amb l'editorial Germanía, denominada "Biblioteca Azul".

Més informació: www.liceopoeticodebenidorm.com