Conta Contes en la Seu de Villena amb Marieta Sánchez

La Seu de Villena de la Universitat d'Alacant rep a l'actriu cubana Marieta Sánchez amb l'espectacle de compte contes "Tia Tata i Güemilere". L'espectacle oferirà dues sessions, demà dimecres 13 de febrer en Biblioteca pública La Pau i el dijous 14 Biblioteca pública Miguel Hernández, tots dos a les 19:00 h.

Marieta Sánchez acosta al públic infantil als seus contes afrocubanos basats en llegendes populars, acompanyats de cançons i protagonitzats pel personatge de la Tia Tata.

Aquesta activitat està dirigida a xiquets i xiquetes de més de 3 anys i és fruit de la col·laboració entre la Seu Universitària de Villena , l'Ajuntament i les Biblioteques Públiques La Pau i Miguel Hernández. L'entrada és lliure limitada a l'aforament del local, prèvia inscripció dels escolars en les citades biblioteques (965-801150).

MARIETA SÁNCHEZ
Actriu i cuentera cubana graduada en l'Institut Superior d'Art de Cuba. Porta més de 15 anys dedicant-se a les arts escèniques i ha treballat en teatre, cinema i televisió, tant a Cuba com a Espanya.

Ha participat en més de 15 sèries de televisió a Espanya, entre les quals es troben El Comissari, Hospital Central o Simuladors. També ha dirigit Call Center, per a l'Aadpc i el grup de teatre de la Universitat d'Alacant. És membre de la Xarxa Internacional de Cuentacuentos.

Com cuentera, ha actuat en col·legis, biblioteques i museus de Barcelona, Las Palmas i Tenerife, i en esdeveniments com el Festival de Narració Oral, Compta amb Agüimes, Festival de Narració d'Almada a Portugal, Festival de fabula del Montseny o el festival en veu alta Vilafranca del Penedes, entre uns altres.

En la seua faceta d'actriu teatral ha participat en diferents festivals internacionals de teatre com el Festival Grec de Barcelona amb obres com Fortuna Accidental, en el teatre Villaroel, Migracions.es, versus teatre Cacao, de Dagoll Dagom, teatre Victoria, II Festival de Folklore i Percussió a Canet de Mar, en el Festival Internacional de teatre de Tortosa, el Festival Internacional de teatre amateur Girona, i en Festival Ganyotes de Tenerife.

Fitxer adjunt: Marieta Sanchez