La UA examina l'obesitat com a epidèmia actual

"La obesidad aquí y ahora" és el títol de la X Conferència José María Bengoa que, en el marc d'activitats sobre ciències de la salut de la Universitat d'Alacant, Basilio Moreno Esteban impartirà aquest dimecres.

La conferència està organitzada per la Facultat de Ciències de la Salut, el Departament d'Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència, i el Gabinet d'Alimentació i Nutrició de la UA i tractarà sobre aquesta dolència que ha multiplicat la incidència en la població en els últims anys. Està dirigida a està dirigida al professorat i l'alumnat relacionat amb les ciències de la salut i, específicament, amb la nutrició humana i dietètica.

El conferenciant, Basilio Moreno Esteban, és cap clínic d'Endocrinologia i Nutrició i cap de la Unitat d'Obesitat de l'Hospital General Universitari Gregorio Marañón, i president de la Fundació de la Societat Espanyola per a l'Estudi de l'Obesitat (SEEDO). "La prevalença de l'obesitat ha augmentat i continua incrementant-se de forma alarmant en la nostra societat, així com en països d'economia en transició, i està adquirint proporcions epidèmiques", assenyala aquesta societat científica.

L'acte tindrà lloc el dia 20 de febrer a les 12.30 h al saló d'actes de la Facultat de Ciències de la Salut i estarà coordinat per la professora Eva María Trescastro.

Fitxer adjunt: Folleto-2440