Cultura et duu al Teatre

El Servei de Cultura de la Universitat d'Alacant proporciona als estudiants de la UA invitacions per a assistir a l’espectacle teatral HARKET [PROTOCOLO], el divendres 8 de març, a les 21.00 hores, al Teatre Arniches.

Sinopsi

Cristina Harket és una jove voluntària que participa en un projecte d’investigació sobre la possibilitat de sobreviure en un búnquer durant un mes. L'única ajuda de què disposa és un sistema d'intel·ligència artificial anomenat MAP#2. Alguna cosa falla i el mes que havia d'estar tancada es converteix en un any i mig ben llarg. I les portes del búnquer continuen tancades.

L'espectacle ens parla de la confiança i de la traïció. De la necessitat de vincular-nos amb algú o amb alguna cosa, encara que no siga humana.

HARKET [PROTOCOLO]
és més que un espectacle interdisciplinari en el qual la dansa, el teatre, l’humor, la música, el disseny i el vídeo mapping interactuen en la posada en escena de l'espectacle. És també un projecte transmèdia que s’estén a la xarxa a través de blogs i xarxes socials en els quals l'espectador pot expandir l'experiència abans d'entrar a la sala o després, quan arriba a casa.
Invitacions

MIC, Punt d’Informació Cultural del Museu de la Universitat d’Alacant
Tel.: 965 90 34 64
A/e: mua@ua.es

Cal presentar la TIU d’estudiant de la UA per a recollir les invitacions; se'n donaran només dues per persona. Podeu bescanviar les invitacions a la taquilla del Teatre Arniches, de dilluns a divendres, de 10.00 a 13.00 hores, i el dia de la funció, abans de l'espectacle, de les 19.00 a les 20.30 hores.