El rector felicita esportistes de la UA

El rector de la Universitat d'Alacant, Manuel Palomar, ha rebut al seu despatx una representació dels esportistes de la UA de diferents categories esportives. Palomar ha volgut felicitar-los personalment pels excel·lents resultats en la Competició Autonòmica d'Esport Universitari (CADU), acompanyat pel vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, Carles Cortés; Josep Ochoa, director del Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística; el director del Servei d'Esports, Rafael García, i tècnics del Servei i entrenadors dels equips.

Representants dels equips de rugbi 7 femení (subcampiones CADU), voleibol femení (subcampiones CADU), futbol sala femení (campiones CADU), handbol masculí (campions CADU), handbol femení (campiones CADU) i escacs (campió CADU) conformen el nodrit grup d'esportistes que han acudit a la recepció del rector. A més dels esportistes que han obtingut medalla en el CADU, el rector ha rebut també a Mar Jover, l'atleta de la UA que ha sigut guardonada recentment com a Millor Esportista d'Alacant.

Palomar ha volgut destacar "la importància indubtable de l'esport en la formació integral dels estudiants de la UA" i ha mantingut una distesa xarrada amb els esportistes per a conèixer les experiències i necessitats esportives que tenen. Finalment, el rector ha assegurat als esportistes que compten amb tot el suport de la UA en la imminent participació en el Campionat d'Espanya.