La Pau és un comportament : Dones de Costa d'Ivori

Amb el títol "La Pau és un comportament: Dones de Costa d'Ivori", el fotògraf Víctor Ferreira presenta aquesta exposició fotogràfica en la Sala Aifos del campus de la UA, una mostra que ha sigut inaugurada aquest matí i que estarà oberta al públic fins al 23 d'abril.

Víctor Ferreira ens convida a descobrir, a través d'un centenar de fotografies, la situació de la República de Costa d'Ivori arran de la guerra que va assolar el país.

Les seues imatges desborden realitat, llum i color, amb les quals mostra magnífics paisatges naturals i urbans d'aquest país africà, a més de retrats que captiven per la seua força expressiva. Ferreira narra amb les seues imatges la realitat de la vida d'aquell país, que va viure en primera persona abans i després dels esdeveniments bèl·lics de 2004, carregats de por, violència, crims i abusos.

L'artista centra el recorregut expositiu en la pau com a tema central, i comparteix amb l'espectador el dia a dia de les principals víctimes de la guerra: les dones i els xiquets. Les fotos de Ferreira il·lustren l'ardent desig dels seus protagonistes de canvi i de superació dels obstacles. Victor Ferreira ha aconseguit immortalitzar l'esperit d'un poble desitjós de pau, l'ànima de les persones que li van obrir el cor.

Fitxer adjunt: Aifos-2489costa5

Fitxer adjunt: Aifos-2489costa6