Certamen Literari del Centre d'Estudis Mario Benedetti

El Centre d'Estudis Iberoamericans Mario Benedetti i la Facultat de Filosofia i Lletres convoquen un certamen literari amb el nom de l'escriptor uruguaià. El certamen contempla dos dels gèneres principals de la producció de Benedetti: el relat i la poesia, en dues modalitats, castellà i valencià.

Tant en valencià com en castellà, s'estableixen dos premis per gènere. El primer premi serà un llibre electrònic i un lot de llibres de l'escriptor i el segon, un lot de llibres de l'escriptor. Així mateix, es farà una menció per a la tercera obra relat seleccionada.

Amb l'objectiu de construir un espai de creativitat en la universitat, aquest certamen literari, dirigit a tota la comunitat de la UA, pretén fomentar l'interés per l'escriptura i reivindicar el lloc necessari que la imaginació ha de tenir a la universitat. Al certamen, podrà concórrer qualsevol membre de la comunitat universitària, amb obres originals e inèdites i no premiades en altres concursos.

El termini de presentació dels treballs acaba el 10 de juny. La presentació de les obres es realitzarà al Registre General de la Universitat d'Alacant o als seus registres auxiliars, dirigida a la directora del CEMAB: Les obres es presentaran per triplicat, encapçalades per un lema. Juntament amb això, en sobre tancat, amb un lema a l'exterior, caldrà indicar les dades personals i la seua vinculació amb la universitat.

Més informació: centro.benedetti@ua.es

Fitxer adjunt: Bases