Deixa'm que et deixe, el 22 d'abril

El Paranimf de la UA acollirà aquest 22 d'abril, a les 12.00 hores, la representació de Deixa'm que et deixe, premi Evarist García de Teatre Breu en valencià, escrita per Tomàs Mestre i Damià i por Joan Lluís Moreno Congost, qui també interpreta un dels papers principals a l'obra.

Deixa'm que et deixe parla d'un "actor, una actriu i una història d'amor i desamor a l'escenari. Hi ha res més típic? Hi ha res més tòpic? Senyores, senyors; dames, cavallers; homes, dones; marits u mullers! Saineters els presenta, ací i ara, una típica història d'amor tòpica, plena de tòpics típics.

L'obra es representarà a les 12.00 hores al Paranimf de la UA. Les entrades, a 3 euros, es poden comprar a Servicam, Llibreria Compàs i una hora abans al lloc de la representació.

La no-representació d’una no-obra de teatre sobre el (des)amor

"L’amor i el desamor, les relacions sentimentals en definitiva, són el 'típic tòpic' représ pel teatre des dels seus orígens grecs. És, a més, un tema identificable per tothom, que al llarg de la vida hem patit l’amor i el desamor. Com crear-ne, llavors, quelcom de nou? Destrossant el teatre, en el sentit més postmodern del terme". Així comença la crítica del nostre col·laborador, Enrique Lomas Si t'interessa conèixer el seu punt de vista i vols més informació et convidem a visitar el nostre blog de crítiques, la VEU de les crítiques.