La UA inaugura les III Jornades de Docència Universitària en Valencià

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística de la UA organitza la III Jornada de Docència Universitària en Valencià, que tindrà lloc aquest dimecres, 17 d’abril, a la sala d’actes de l’edifici Germà Bernàcer del campus, i que serà inaugurada pel rector, Manuel Palomar, a les 9.15 hores.

La jornada pretén ser un fòrum de trobada per a tot el PDI que imparteix o tinga intenció d’impartir docència en valencià, i oferir una reflexió sobre els recursos que la UA posa a la disposició dels docents per a facilitar la seua tasca.

El programa inclou dues taules redones: “Experiències docents en valencià en la UA”, amb el vicerector de Cultura, Esports i Política lingüística, Carles Cortés, com a moderador, i “Política lingüística en l’àmbit universitari: els casos de Galícia, País Basc, Catalunya i Illes Balears”.

En les jornades s’impartiran també tallers pràctics sobre “Presentacions digitals, comunicar amb eficàcia”, a càrrec de Voro Gómez Rosselló, i “L’ús de Twitter, Facebook i Google+ amb funcions docents”, que impartirà Hèctor Gonzàlvez.

L’objectiu principal d’aquesta trobada és, segons assegura el vicerector Carles Cortés, “donar a conèixer les iniciatives que duu a terme el nostre vicerectorat per a desenvolupar el Pla Plurianual de Política Lingüística i mostrar els recursos que el Servei de Política Lingüística de la UA posa a la disposició del personal docent i investigador per a facilitar-los la labor docent en valencià”.

Fitxer adjunt: Accions