Que vaya bonito, el 10 d'octubre al MUA

El Museu de la Universitat d’Alacant (MUA) acull el 10 d’octubre l’obra Que vaya bonito, de Jorge Yamam Serrano, amb entrada lliure. L’obra, Premi Premi Morit FIRATÀRREGA 2012 al millor espectacle i Espectacle Alcover 2013-14.

“Ho deixaries tot i marxaries a la recerca del teu somni, deixant enrere a la teva família, a aquells que sempre vas tenir a prop, sabent que això suposa fer-los mal? Es tracta potser de deixar el lloc que ocupes dins la família per ocupar un lloc al món, de llançar-se al buit i volar. Es tracta potser d'abandonar el paper que has estat interpretant en la paròdia de la família”.

Que vaya bonito és una obra de teatre coproduïda per TeatrodeCERCA i FIRATÀRREGA. És una obra diferent, els personatges s'acomiadaran del vell i petit paper interpretat a les seves vides, celebrant-ho amb els seus, en un terrat de debò.

TeatrodeCERCA és un col·lectiu que treballa des del 2003 en la creació d'espectacles en espais insòlits que permeten un contacte molt proper amb el públic. Han actuat en menjadors de cases particulars i en aparadors de comerços, amb experiències de cort realista que traslladen una emoció intensa. També ho han fet sobre els escenaris adaptant amb gran èxit el text de Fando i Lis de Fernando Arrabal, espectacle nominat als Max 2012.

Que vaya bonito és una trobada amb el públic que té la ciutat com a escenari de fons. La situació fictícia transcorre en el marc d'una festa a l'aire lliure on els actors i el públic comparteixen un mateix pla. Una experiència única a mig camí entre la intimitat del cinema i la proximitat del teatre de carrer. Una ocasió per a la trobada informal entre la realitat i la ficció.